söndag 15 januari 2012

15 januari 2012 2012 2012 TVÅTUSENTOLV

Antar att det inte är speciellt konstigt att sakna skolan lite, rasterna, klasskompisarna osv. Lina har nu flyttat till Hbg, Linda bor i Norge ett antal månader ... Miss you! Allting är så annorlunda, Lina fyllde 20 för några dagar sen . HEJ VI BÖRJAR BLI GAMLA ? (Lina, tyvärr blir du gammkäääring före oss, shit happends ;))
Grattis i efterskott också ra :D

Sitter i lägenheten nu, har tvättat första tvätten för första gången. Eller, kläderna är fortfarnde i tvättmaskinen så vi får väl se om dom är trasiga och knasiga när jag plockar ut dom :p

Ska koka lite ägg och äta en riktigt jävla god äggmacka snart, men först blir det duschen!
Jobbade dubbelt igår, först på Eurosko sen på Harrys också. Det är riktigt roligt måste jag säga :) Fick även testa på att vara diskplockare igår.... KAOS ! Men roligt :D

Lägenheten börjar att kännas LITE mer hemtrevligt, har äntligen fått upp en spegel och taklampa i sovrummet. Känns rätt bra att kunna se hela sig själv, inte bara ansiktet i badrumsspegeln. 

Nu tänker jag springa och duscha innan jag ska hämta tvätt'n. Känner mig väldigt vuxen när jag säger att jag tvättar förresten. He-he!

Hoppas ni har det gött och fortsätter så :)))

PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar